Specializari:
Vulcanizare Schimb consumabile Rulare Motor Franare Electrica Directie AlimentareMarci deservite:
Audi, BMW, Opel, Seat, Skoda, VWComentarii:Adauga comentariu
Dl.Robert, am un ww Passat Variant 1,9 D, din 2004,caruia i-ati schimbat distributia acum 6 ani si am facut deja 90.000. Cred ca in 3 luni ajung pe la 95000. 1* Vreau sa imi spuneti cat face schimbarea distributiei ca sa imi pregatesc banii. 2* Cat face schimbul de ulei, ce fel de ulei folositi? Multumesc, Radu Farcas, tel 0751123640, email farcasrd@yahoo.com, nr masinii IS 05 VAX, SERIE CAROSERIE WVWZZZ3BZ4E026981. Raspunsul pe email imi comvine mai mult. Zi frumoasa.
Buna seara am si eu un golf 4 din 2000 1.9 tdi si am probleme cu ea nu trage la deal si e plafonata la 120 km /h cred ca e ceva pe la furtune, supape a umblat un gospodar si nu ii mai dau de capat. Pot face o programare la dvs
Un service auto serios cu oameni profesionisti! Mi-au schimbat mai multe garnituri de la conductele de ulei/motorina ca aveam pierderi in conditiile in care multe alte service-uri auto au refuzat sa faca asta pentru ca era o lucrare costisitoare cu pise ieftine (garnitule intre 5-15 RON) si nu costa mult. Sunt foarte multumit de calitatea serviciilor oferite de ei si le voi ramne client fidel. Recomand cu toata increderea! Passat MSU
Este un service deosebit.Sint client de 7 ani si sint foarte multumit de serviciile prestate.Robert este meserias desavirsit,serios,parolist si se pricepe sa-si aleaga oamenii,avind o echipa de tineri deosebitri,mai ales John si Alin.Il recomand tuturor care au masini din gama VAG si nu numai!
buna ziua, va rog o programare pt revizie 60000km si altele wv passat 2,0 din 2012.
Buna ziua va rog daca se poate sa-mi spuneti cat mar costa schimbatul distributiei,pompa de apa,ulei, filtre,antigel la UN PEUGEOT 206 DIN 2003 masina e cu Ac
Buna ziua, am un golf 4 1.4 16v din 2002. nu porneste la prima cheie dimineata sau la interval de 8-9 ore, dupa care merge foarte bine. Am schimbat pompa benzina (sh), am facut si shimb o perioada cu o pompa de pe o fabie functionabila, regulator presiune benzina, furtune, oringuri injectoare, contact pornire, senzor temperatura antigel, curatat senzor turatie,clapeta acceleratie si adaptare ,bujii beru de 8mii km le-am inlocuit cu altele, am lasat busonu la rezervor deschis sa nu videze rezervorul, azi am amorsat pompa de doua ori si a pornit la prima cheie.Masina e pe gaz(instalatia are 8000 km), am anulat si gazu sa nu scape un injector in galeria de admisie.Pe vag-com nu da absolut nici o eroare.As dori o constatare si daca se poate rezolva problema la care nu prea vrea sa se bage nimeni.Multumesc
Cat m ar costa sa mi schimbati toba intermediara la un opel astra g hatchback.